Goed geholpen, snel geregeld

Veelgestelde vragen over MijnOverheid

Als u inlogt op MijnTribuut kunt u snel uw zaken online regelen.

Zo kunt u aanslagbiljetten en taxatieverslagen inzien, bezwaar maken of uw contactgegevens wijzigen. Daarnaast kunt u uw aanslagen betalen via iDeal of een machtiging afgeven voor automatische incasso of het wijzigigen van uw rekeningnummer. Als laatste kunt u ook kwijtschelding aanvragen als u uw aanslag niet kunt betalen.

Wilt u iets anders regelen maar kan dit niet via MijnTribuut? Belt u ons dan op 055 580 22 22. Ook kunt u een e-mail sturen naar info@tribuut.nl

Dat kan via de berichtenbox van MijnOverheid. Als u eenmaal bent ingelogd dan gaat u naar instellingen - Organisaties Berichtenbox - Samenwerkingsverbanden, vink Tribuut aan en sla deze keuze op. Let op: deze wijziging kunt u niet doorvoeren in de MijnOverheid app op uw telefoon.

U kunt onder 'instellingen' ook aangeven of u bijvoorbeeld een melding wilt ontvangen zodra er een document voor u klaar staat. Zet daarvoor 'meldingen berichtenbox' aan. 

Tip: controleer of uw e-mailadres juist is.